Ми використовуємо файли cookie для поліпшення функціональності нашого сайту, і надання нашим користувачам більших можливостей при користуванні сайтом. Для отримання додаткової інформації дивіться Політика використання cookies .

Прийняти
Увійти
Знайди дослідження в своєму місті

Умови

Договору про надання медичних послуг (Оферта)

м. Львів

З моменту акцепту (прийняття) даної Оферти з укладання договору про надання медичних послуг на нижченаведених умовах, Договір вважається укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю «Унілаб»  та фізичною особою, яка на оплатній основі замовляє медичні послуги з лабораторної діагностики на сайті shop.unilab.com.ua

 Договір укладається шляхом приєднання, у відповідності до статті 634 Цивільного кодексу України.

 

 

§ 1

Визначення термінів

Терміни, що використовуються в даній Оферті, означають:

1. Договір  – означає публічний договір про надання послуг, укладений шляхом акцепту (прийняття) даної Оферти відповідно до умов, викладених нижче.

2. Інтернет-сервіс пацієнта (далі – «Сервіс») - інтернет-сервіс, доступний за адресою shop.unilab.com.ua, за допомогою якого Пацієнт може замовити медичні послуги, які надаються Unilab  відповідно до ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.

3. Індивідуальний обліковий запис Пацієнта (далі – «Обліковий запис») – сторінка www.shop.unilab.com.ua, доступна на Сервісі після входу в систему, призначена для оформлення Замовлень та отримання інформації про результати лабораторних досліджень.

4. Unilab  – Товариство з обмеженою відповідальністю «Унілаб» місцезнаходження якого: Україна, м. Львів,  вул. Польова, 55,  код ЄДРПОУ 32712114, ІПН 327121113055, № свідоцтва 200012579 яке  надає медичні послуги у значенні, наданому у ст. 3 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р. та відповідно до ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики АГ № 597497 від 09.02.2012 р.

5. Пацієнт - фізична особа, якій Unilab надає медичну послугу (послуги)  або яка звернулася за наданням послуг до Unilab

6. Замовлення – оформлений належним чином запит Пацієнта або його законного представника (якщо Пацієнт не володіє повною цивільною дієздатністю), у якому визначений перелік медичних послуг, які бажає отримати Пацієнт протягом відвідування відділення діагностичного центру Unilab.

7. Дослідження – медична послуга, що полягає у взятті біологічного матеріалу Пацієнта, проведенні товариством Unilab  лабораторних досліджень біологічного матеріалу, на підставі Замовлення, здійсненого за допомогою Сервісу.

8. Відділення – відокремлений структурний підрозділ Unilab, який розташований поза його основним місцезнаходженням і провадить господарську діяльність з медичної практики, у якому Пацієнт має можливість виконати попередньо замовлені Дослідження.

9. Користувач - Пацієнт, який користується Сервісом після входу в систему за допомогою Логіну та Пароля.

10. Логін - адреса електронної пошти Пацієнта, що використовується для входу до Облікового запису.

11. Пароль – алфавітно-цифрова послідовність, яка використовується Користувачем кожного разу для отримання доступу до Облікового запису. Unilab не несе відповідальності за наслідки надання пароля до Сервісу будь-якій третій особі та/або за неналежну безпеку пароля доступу до Сервісу від доступу будь-якої третьої особи.

12. Сторони – Сторони Договору, а саме: Unilab  та фізична особа, яка прийняла пропозицію укласти Договір на умовах, викладених нижче.

 

 

§ 2
Загальні положення

1. Договір, укладений в результаті прийняття Оферти, є публічним договором у розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України. Він  визначає тип, обсяг та умови надання медичних послуг, а також умови укладення та припинення договорів про надання медичних послуг, умови обробки персональних даних Пацієнта, порядок розгляду скарг та режим користування Сервісом та Обліковим записом.

2. Оферта доступна  у Сервісі у формі, що дозволяє її завантажувати, записувати, зберігати та друкувати (у формі, що унеможливлює зміну змісту).

3. На правовідносини Сторін розповсюджуються норми ст. 623 Цивільного кодексу України. Це означає, що умови Оферти є однаковими для всіх Пацієнтів. Пацієнт може прийняти умови Оферти  лише в цілому і способом, визначеним умовами даної Оферти та не може пропонувати свої умови.

4. Для того, щоб приєднатися до Договору, необхідно, щоб Пацієнт мав активний і функціональний обліковий запис електронної пошти.

5. У разі виникнення запитань щодо умов Оферти Користувач, Пацієнт може поставити запитання одним із вказаних нижче шляхів: надіслати повідомлення на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або звернутися на інформаційну лінію за номером:  0 800 330 425.

 

 

§ 3
Технічні вимоги

1. Для забезпечення правильного та безперебійного використання Сервісу та Облікового запису, користувацька станція Пацієнта (наприклад, комп'ютер, планшет, мобільний телефон) повинна відповідати наступним мінімальним вимогам:

Мінімальні вимоги:

  • Комп'ютер з процесором 1,0 ГГц.
  • 1024 Мб оперативної пам'яті  RAM.
  • Приблизно 200 Мб вільного місця на жорсткому диску.
  • Графічна карта, яка підтримує роздільну здатність екрана не менше 1024x768 пікселів.
  • Доступ до Інтернету.
  • Останній мультимедійний плагін FlashPlayer.

Рекомендовані вимоги:

  • Комп'ютер з процесором 2,0 ГГц або більше.
  • 2048 Мб оперативної пам'яті RAM або більше.
  • Приблизно 300 МБ вільного місця на жорсткому диску.
  • Графічна карта, яка підтримує роздільну здатність екрана не менше 1024x768 пікселів.
  • Доступ до Інтернету.
  • Останній мультимедійний плагін FlashPlayer.

Системні вимоги:

  • Операційна система Microsoft Windows (Vista / 7/8 / 8.1).
  • Microsoft .NET Framework 4.5 або новіший.

2. Unilab  не зобов'язаний надавати вищевказані пристрої та / або програмне забезпечення.

3. Встановлення програмного забезпечення, зазначеного в ч. 1 є предметом окремої ліцензії між Пацієнтом і Ліцензіаром.

4. Веб-сайт Сервісу пристосований до наступної роздільної здатності екрану 1152x864.

 

 

§ 4

Політика в сфері якості

ТЗОВ «УНІЛАБ» - це сучасна високоякісна лабораторна діагностика. В основу роботи нашого підприємства закладено принципи об'єктивності, високої якості, надійності  та економічної доступності лабораторної діагностики  з використанням новітніх  технологій.

ТЗОВ «УНІЛАБ»  на всіх етапах проведення досліджень використовує високотехнологічні автоматичні аналізатори і тест-системи провідних світових виробників. Завдяки застосуванню системи штрих-кодування процеси реєстрації, виконання аналізів, отримання та видачі результатів повністю автоматизовані, що виключає вплив людського фактору.

ТЗОВ «УНІЛАБ» має власну сучасну лабораторну базу з ексклюзивним устаткуванням та технологіями, що відповідають міжнародним та національним стандартам.  В затишній обстановці та комфортних умовах для наших споживачів в ТЗОВ «УНІЛАБ» використовується тільки безпечні одноразові медичні матеріали, вироби найкращої якості та цінової політики, гарантується збереження інформаційної та біологічної власності пацієнтів, індивідуальний, персоналізований підхід.

Для нас найважливішим завданням є створення високого рівня якості життя наших пацієнтів. Керівництво ТЗОВ «УНІЛАБ» взяло на себе зобов’язання впровадити систему управління якістю і використовувати її принципи на всіх етапах впровадження своєї діяльності. Наша Політика в сфері якості створює основи для постановки та аналізу стратегічних цілей, спрямованих на повне задоволення потреб клієнтів медичного закладу  та стратегічного планування направлень його перспективного розвитку.

Пріоритетними завданнями для ТЗОВ «УНІЛАБ»  є:

  • Ефективне управління медичними та адміністративними процесами.
  • Висока кваліфікація та професіоналізм персоналу.
  • Безпечне та сучасне обладнання.
  • Дотримання українських і міжнародних стандартів медичної допомоги.
  • Ретельний технологічний та санітарно-епідеміологічний контроль.
  • Відповідальність за якість медичних/лабораторних послуг.

При наданні медичних послуг ми використовуємо процесний підхід, що дозволяє простежити послідовність виконання всіх встановлених вимог до обслуговування наших пацієнтів. Ми прагнемо: до розвитку взаємовідносин з партнерами, чіткої взаємодії між всіма працівниками нашого медичного закладу, просування наших послуг на національному та міжнародному ринках, забезпечення високого рівня задоволеності поточних та майбутніх потреб зацікавлених сторін і пацієнтів, високої результативності бізнес-процесів медичного закладу.

ТЗОВ «УНІЛАБ»  - це досвідчені, висококваліфіковані спеціалісти. Вони  є експертами в сфері лабораторної діагностики. Злагоджена і чітка спільна робота фахівців багатьох  напрямків забезпечує не тільки взаємодоповнюваність, але також посилення потенціалу кожного учасника нашої команди. Керівництвом створюються достойні умови роботи з постійним стимулом до підвищення компетенції та кваліфікації нашого персоналу.

ТЗОВ «УНІЛАБ»  - це:

  • Ефективна система управління якістю.
  • Гарантія точності та об'єктивності результатів досліджень.
  • Повна автоматизація виробничого процесу.
  • Професійна команда висококваліфікованих фахівців.
  • Широкий спектр лабораторних послуг, що надаються.
  • Безпека і якісний сервіс для пацієнтів.
  • Оперативність виконання аналізів.
  • Абсолютна конфіденційність інформації.

КЕРІВНИЦТВО ТЗОВ «УНІЛАБ» БЕРЕ НА СЕБЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО:

  • Реалізації Політики в сфері якості, доведення, забезпечення та підтримки її всіма працівниками компанії.
  • Відповідності діяльності ТЗОВ «УНІЛАБ» вимогам законодавчих актів та інших обов’язкових умов діяльності  закладу охорони здоров’я.
  • Дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».

Для досягнення поставлених цілей керівництвом прийматимуться всі міри, які будуть для цього необхідні, включаючи створення благополучних умов та забезпечення ресурсами.

Політика в сфері якості розповсюджується на всі види діяльності ТЗОВ «УНІЛАБ»

З метою підтримування актуальності та поліпшування Політика медичного закладу  постійно підлягатиме аналізуванню з боку найвищого керівництва.

 

 

§ 5

Політика щодо якості Клініко-діагностичної лабораторії ТЗОВ "УНІЛАБ"

Основою політики Клініко-діагностичної лабораторії ТЗОВ «УНІЛАБ» щодо якості є надання послуг з проведення медичних досліджень, які максимально задовольняли би потреби й очікування замовників в отриманні об'єктивних, достовірних результатів.

Клініко-діагностична лабораторія ТЗОВ «УНІЛАБ» прагне бути надійним партнером на регіональному, національному та міжнародному рівні.

ТЗОВ «УНІЛАБ» в особі директора бере на себе відповідальність за реалізацію політики щодо якості Клініко-діагностичної лабораторії і є гарантом виконання зобов'язань дотримуватися та діяти у професійній практиці відповідно до вимог якості та компетентності ДСТУ EN ISO 15189:2015, а також підтримувати високу якість досліджень, що проводяться для всіх замовників.

З метою впровадження та функціонування системи менеджменту якості відповідно до галузі діяльності Клініко-діагностичної лабораторії керівництво ТЗОВ «УНІЛАБ» зобов'язується:

  • Всіляко сприяти проведенню досліджень таким чином, щоб виконувалися вимоги стандарту ДСТУ ISO 15189:2015 та максимально задовольнялися потреби замовника, органів влади або організацій, які здійснюють офіційне визнання.
  • Виконувати законодавчі, нормативно-правові вимоги України щодо безпеки медичних послуг для життя і здоров’я людей.
  • Забезпечувати достовірність результатів досліджень, безпеки суспільства і навколишнього середовища завдяки високому рівню якості.
  • Вживати всіх необхідних заходів з метою захисту персоналу Клініко-діагностичної лабораторії від будь-якого невиправданого внутрішнього і зовнішнього, комерційного, фінансового або іншого тиску, який може негативно відбитися на якості їх роботи, технічної оцінки та результатах досліджень.
  • Всіляко сприяти підготовці кваліфікованих фахівців, забезпечення Клініко-діагностичної лабораторії всім необхідним для проведення досліджень на високому технічному та професійному рівні.
  • Вимагати від співробітників Клініко-діагностичної лабораторії ТЗОВ «УНІЛАБ» своєчасного і повного вивчення документації системи менеджменту якості і дотримання встановленої політики в своїй діяльності.
  • Сприяти своєчасному виявленню невідповідностей у системі менеджменту якості, попереджати їх або розробляти коригувальні дії щодо усунення виявлених невідповідностей.
  • Планувати, аналізувати, вдосконалювати, реалізувати та постійно поліпшувати результативність системи менеджменту якості.

Якість досліджень Клініко-діагностичної лабораторії ТЗОВ «УНІЛАБ» досягається за рахунок:

  • Високої професійної підготовки та відповідальності персоналу.
  • Функціонування системи менеджменту, що гарантує достовірність, надійність і конфіденційність результатів.
  • Постійного поліпшення результативності системи менеджменту.
  • Постійному моніторингу дій з пом’якшення виявлених ризиків та можливостей процесів системи управління якістю та дій по їх обробці.
  • Впровадження прогресивних форм роботи, нових методів досліджень, які мають високу аналітичну точність та діагностичну надійність.
  • Використання сучасного високотехнологічного обладнання та розвиток взаємовигідного співробітництва з постачальниками якісних витратних матеріалів.
  • Валідації аналітичних методів.
  • Участі у Програмах міжлабораторних порівнянь результатів вимірювань на національному рівні.
  • Наявності спеціальних виробничих приміщень, забезпечення належних умов виробничого середовища та оптимальне поєднання людських та матеріальних чинників.

Персонал Клініко-діагностичної лабораторії ТЗОВ «УНІЛАБ», який бере участь в проведенні медичних досліджень, дотримується у своїй діяльності встановлених політик і процедур та обов'язково ознайомлений з документацією системи менеджменту.

Контроль за реалізацію цієї політики в роботі підрозділу покладається на керівника Клініко-діагностичної лабораторії.

Політика щодо якості КДЛ ТЗОВ «УНІЛАБ» конкретизується в цілях:

  • Високий рівень результатів досліджень, впровадження нових методів досліджень.
  • Постійне вдосконалення якості надання послуг замовникам для задоволення їх вимог щодо лабораторних досліджень з метою забезпечення видачі достовірних результатів, які можна перевірити.
  • Підвищення кваліфікації і професійної відповідальності персоналу.
  • Забезпечення точності досліджень шляхом використання високочутливого випробувального обладнання і застосування статистичних методів.
  • Розширення галузі досліджень за рахунок застосування міжнародних методів дослідження.
  • Створення взаємовигідних відносин з постачальниками.
  • Встановлення ступеня виконання вимог СМЯ і поліпшення існуючої системи.
  • Задоволеність персоналу підрозділу.

 

 

§ 6
Політика конфіденційності

1. Сторони зобов’язуються не розповсюджувати конфіденційну інформацію, що була отримана ними під час виконання Договору. Конфіденційною визнається інформація про факт звернення Пацієнта за медичною послугою, перелік таких послуг, результати Досліджень, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства належить до конфіденційної (інформації з обмеженим доступом).

2. Пацієнт, шляхом заповнення реєстраційної форми та встановлення прапорця «Я висловлюю згоду на обробку персональних даних», висловлює свою згоду на збір та обробку його персональних даних  Unilab  відповідно до Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р., Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р., Закону України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р. та  інших нормативно-правових актів України з питань захисту персональних даних, що підлягають застосуванню до даних відносин.

3. Володільцем та розпорядником персональних даних є Unilab, яке далі іменується також Адміністратор. Адміністратор здійснює обробку персональних даних.

4. Персональні дані Пацієнта обробляються з наступною метою:

a. Укладення та виконання договору про надання медичних послуг з товариством Unilab   суб’єктом персональних даних чи на користь суб’єкта персональних даних на підставі  п. 3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних». Персональні дані оброблятимуться протягом терміну дії Облікового запису, якщо Пацієнт не відкличе згоду на обробку персональних даних або не скористається іншими, наданими Пацієнту правами. Надання даних є добровільним, але необхідним для надання послуги, передбаченої Договором.

b. Видачі документу, що підтверджує оплату Замовлення, ведення бухгалтерського обліку, виконання інших визначених законом, в тому числі - податкових зобов'язань,  на підставі п. 5 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» в поєднанні з вимогами Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Податкового кодексу України.

c. Забезпечення надання медичних послуг, внесення необхідних записів до медичної документації та передачі їх Пацієнту на підставі п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про захист персональних даних»  в поєднанні з Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р., протягом часу, визначеного законодавством.

d. Зберігання персональних даних Пацієнта в базі даних Пацієнтів на підставі п. 3, 4, 6 ч. 1 ст. 11  Закону України «Про захист персональних даних», з метою захисту законних інтересів та прав Адміністратора під час будь-яких спорів, оскаржень, протягом строку, передбаченого законодавством.

e. Зберігання персональних даних Пацієнта з метою розгляду та розслідування будь-яких можливих вимог до Unilab та захисту його законних інтересів у зв’язку із здійснюваною нами господарською діяльністю на підставі п. 3, 4, 6 ч. 1 ст. 11  Закону України «Про захист персональних даних». Адміністратор буде обробляти персональні дані протягом строку давності пред’явлення вимог, визначеного законом.

f.  Для маркетингових цілей, зокрема для  отримання повідомлень та електронних листів від Unilab на підставі п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних», тобто на підставі наданої суб’єктом персональних даних згоди. Пацієнт може в будь-який час відмовитися від отримання такої інформації  шляхом надсилання інформації на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. про скасування раніше наданої згоди. Unilab  оброблятиме дані, протягом строку дії дозволу або до моменту використання Пацієнтом інших його прав щодо припинення оброки персональних даних.

5. Усі персональні дані, надані Пацієнтом при реєстрації з метою створення Облікового запису, надання даних Пацієнта для прийняття Договору, розміщення Замовлення та дані, що містяться в результатах Досліджень, не розкриватимуться третім особам, крім випадків, визначених у п. 6 § 4 даної Оферти, якщо це не є необхідним у зв'язку з чинним законодавством України.

6. Для виконання деяких завдань протягом надання медичних послуг персональні дані Пацієнта та медична документація може бути передана іноземному суб’єкту - материнській компанії Unilab  та/або її партнерам. Unilab гарантує, що Персональні дані та медична документація не будуть передаватися за межі Європейського економічного простору з огляду на умови ч. 3 ст. 29  Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якої держави-учасниці Європейського економічного простору визнаються такими, що забезпечують належний рівень захисту персональних даних. Персональні дані, передані іноземним суб’єктам, будуть оброблятися та захищатися у відповідності з вимогами  Загального Регламенту щодо захисту Даних (ЄС) (The GeneralDataProtectionRegulation (EU) 2016/679). Пацієнт надає свою згоду на таку передачу, з урахуванням того, що у випадку ненадання згоди, замовлена ним послуга не буде надана.

7. Пацієнт, якщо положення законодавства, зокрема Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. та Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р., не вказують на інше, має право на:

a)  доступ до своїх персональних даних та інформацію про умови такого доступу;

b)  виправлення своїх персональних даних;

c)  видалення своїх персональних даних;

d)  обмеження обробки персональних даних;

e)  застосування засобів правового захисту у разі порушення законодавства про захист персональних даних;

f)  захист персональних даних ;

g)  відкликання згоди на обробку персональних даних у будь-який час. Відкликання згоди не вплине на правомірність обробки, яка була зроблена на підставі згоди до моменту її відкликання, однак це унеможливить надання нами послуг;

h) заперечення щодо обробки персональних даних;

i) знати інформацію про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження їх володільця чи розпорядника.

Щоб скористатися вищезазначеними правами, необхідно повідомити Адміністратора за допомогою електронної пошти на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.unilab.com.ua або за допомогою засобів традиційного поштового зв’язку, написавши на адресу 79056, м.Львів, вул.Польова, 55, ТзОВ «Унілаб».

8. Ми не використовуємо систему автоматизованого прийтяття рішень, включаючи профілювання Персональних даних Пацієнта.

9. Персональні дані Пацієнта не будуть передані за межі Європейської Економічної Зони та до міжнародних організацій.

10. Адміністратор забезпечує зберігання та захист персональних даних Пацієнта у відповідності з принципами та правилами, встановленими Законом України «Про захист персональних даних», Законом України «Про електронну комерцію», а також чинними  нормативними актами, що діють на території України.

11. Зібрані персональні дані підлягають ретельній охороні, відповідно до чинного законодавства. Адміністратор докладає всіх зусиль для забезпечення необхідного ступеня безпеки Персональних даних.

12. В Сервісі використовуються файли Сookies, які зберігаються браузером на жорсткому диску Користувача для того, щоб полегшити перегляд Сервісу та адаптувати Сервіс до уподобань Користувача. Існує можливість блокування збереження файлів Cookies за допомогою відповідної конфігурації веб-браузера, однак таке блокування може призвести до неправильної роботи деяких функцій сайту. Відсутність зміни налаштувань веб-браузера на блокування файлів Cookies рівнозначне наданню  згоди на їх збереження.

13. Unilab  шифрує дані, що використовуються в Сервісі за допомогою протоколу SSL, який забезпечує безпечне з’єднання та безпечну передачу даних.

14. Unilab  не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання послуг телекомунікаційними операторами, з якими Користувач уклав договір.Unilab  не несе відповідальності за третіх осіб, яким може бути наданий доступ до комп'ютера та/або мобільного пристрою Користувача і можливість читання даних, які Unilab  надає Користувачу.

15. Unilab не несе відповідальності за операції, виконані третіми особами з використанням логіна і пароля Користувача.

 

 

§ 7
Вид і
обсяг наданих послуг

1. За допомогою Сервісу Пацієнт може обрати вид і обсяг медичних послуг у формі виконання Досліджень, які Пацієнт може далі здійснити у Відділенні Unilab, обраному у процесі розміщення Замовлення.

2. Перелік наявних Відділень Unilab є додатком до цього Договору. Їх можна переглянути за адресою: shop.unilab.com.ua.

3. За допомогою Сервісу Пацієнт може увійти в індивідуальний Обліковий запис, в якому будуть розміщені посилання на файли, що включають результати Досліджень (звіти з Досліджень), замовлених Пацієнтом. Кожен вхід в індивідуальний Обліковий запис повинен здійснюватися з ідентифікацією особи за допомогою Пароля.

4. Використання функціональних можливостей Облікового запису є безкоштовним для Користувача. Однак, Unilab  не несе витрат на підключення до Інтернету, за допомогою якого Користувач підключається до Сервісу.

5. Замовлення приймаються через сторінку shop.unilab.com.ua.

6. Детальний перелік медичних послуг у формі Досліджень, що надаються Unilab та прейскурант доступний за адресою: shop.unilab.com.ua.

7. Прейскурант містить всі оплати, які здійснює Пацієнт у зв'язку з здійсненим Замовленням. Таким чином, товариство Unilab  не стягує жодних інших додаткових зборів, які не вказані в прейскуранті.

 

 

§ 8
Замовлення

1.  Пацієнт може розміщувати замовлення в Сервісі протягом 7 днів на тиждень, 24 години на добу.

2.  Перед здійсненням першого замовлення, Пацієнту необхідно ввести свої персональні дані або пройти безкоштовну процедуру реєстрації для створення Облікового запису Пацієнта в Сервісі. Без надання зазначених нижче даних неможливо створити Обліковий запис/розмістити Замовлення на вибрані Дослідження.

Необхідні дані для створення Облікового запису:

  • e-mail - електронна пошта також є логіном Облікового запису.
  • Пароль – алфавітно-цифрова послідовність, яка дозволить увійти до свого Облікового запису.
  • Ім'я - ім'я власника створеного Облікового запису.
  • По-батькові – по-батькові власника створеного Облікового запису.
  • Прізвище - прізвище власника створеного Облікового запису.
  • Лікуючий лікар – лікар, який призначив Дослідження.
  • Стать – стать власника Облікового запису.
  • Дата народження – дата народження власника Облікового запису.
  • Телефон - мобільний телефон власника створеного Облікового запису.

Необхідні дані для розміщення замовлення без створення Облікового запису:

  • e-mail – електронна пошта Пацієнта.
  • Ім’я – ім’я Пацієнта.
  • По-батькові – по-батькові Пацієнта.
  • Прізвище – прізвище Пацієнта.
  • Лікуючий лікар – лікар, який призначив Дослідження Пацієнту.
  • Дата народження – дата народження Пацієнта.
  • Телефон  - мобільний телефон Пацієнта.

Пацієнт зобов’язується вносити повну і достовірну інформацію про свої персональні дані. У разі виявлення неточностей або розбіжностей між персональними даними Пацієнта, зазначеними при створенні Облікового запису або здійсненням Замовлення, та персональними даними Пацієнта, наданими при отриманні медичної послуги або результатів Досліджень, Unilab  з метою забезпечення конфіденційності має право відмовити в наданні послуг Пацієнту до моменту підтвердження особи Пацієнта.

3.  Після завершення процедури реєстрації Пацієнт отримає електронною поштою посилання, що активує Обліковий запис Пацієнта.

4.  Пацієнт розміщує замовлення шляхом вибору місцевості та Відділення, де він бажає виконати Дослідження. На наступному етапі Пацієнт вибирає Дослідження, в яких він зацікавлений. До обраного Дослідження буде автоматично додано послугу забору матеріалу за ціною, вказаною у прейскуранті. Додавання Дослідження до Замовлення здійснюється шляхом вибору команди «У КОШИК» поряд із даним Дослідженням, представленим в Сервісі. Після повної комплектації Замовлення, Пацієнт підтверджує його, вибравши команду «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ».

5.  Кожного разу, перш ніж відправити замовлення в Unilab, Пацієнта інформують про загальну вартість обраного Дослідження.

6.  Перед підтвердженням оформлення Замовлення Пацієнту пропонується підтвердити свою згоду з умовами Оферти шляхом проставлення галочки  («Click-to-sign») поруч із активним посиланням «Я згоден з умовами угоди».

7.  Після натиснення кнопки «ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ» оформлення Замовлення вважається завершеним, після чого Пацієнт (чи його законний представник) здійснює оплату за Дослідження в національній валюті України - гривні, використовуючи систему швидких платежів liqpay відповідно до опцій, доступних у Системі. Оплата замовлення повинна відбутися протягом 48 годин. Після закінчення цього строку відбувається автоматичне скасування Замовлення.

8.  Висловлення згоди з умовами Оферти та здійснення оплати за медичні послуги є свідченням повного та безумовного акцепту (прийняття) умов даної Оферти, а також датою укладання Договору.

9.  Unilab  надсилає підтвердження укладення Договору на електронну пошту, вказану Пацієнтом, та повідомляє індивідуальний номер замовлення електронною поштою та SMS, що є підтвердженням прийняття Замовлення. Індивідуальний номер замовлення Пацієнт повинен пред’явити у вибраному ним Відділенні, бажаючи скористатись замовленою медичною послугою.

10.  Помилково розміщене або неоплачене замовлення не є прийняттям пропозиції укласти договір про надання послуг з товариством Unilab .

 

 

§ 9
Оплата

1. Усі ціни на запропоновані Дослідження, що зазначені  в Сервісі, наведені  з урахуванням податку на додану вартість. Інформація про ціни, надані в Сервісі, є дійсною до моменту опублікування їх змін в Сервісі.

2. Ціна на Дослідження не підлягає зміні після його оплати.

3. Пацієнт здійснює оплату за Дослідження за допомогою системи liqpay (онлайн-оплата).

4. Компанія Unilab  не стягує додаткових комісій, що випливають із зазначеного вище способу оплати.

 

 

§ 10
Виконання
Досліджень і отримання результатів

1. Після отримання підтвердження про укладення електронного договору з  Unilab та отримання індивідуального номера замовлення, бажаючи здійснити Дослідження, Пацієнт повинен звернутися до обраного ним Відділення та надати індивідуальний номер замовлення, про який йдеться у § 6 даної Оферти.

2. Пацієнт зобов’язується дотримуватись рекомендацій щодо правил підготовки до виконання Досліджень, які розміщені у Сервісі.

3. Пацієнт має право реалізувати замовлене Дослідження протягом 14 днів з моменту отримання індивідуального номеру замовлення в обраному Відділенні. У разі, якщо Пацієнт не забезпечив забір біологічного матеріалу чи його передачу у Відділенні протягом 14 днів з моменту укладення Договору, Unilab залишає за собою право анулювати Замовлення без повернення коштів, сплачених за послугу.

4. Здійснюючи акцепт (прийняття пропозиції) щодо укладення Договору, Пацієнт підтверджує, що він ознайомлений з інформацією про медичну послугу та ризики, пов’язані з забором біологічного матеріалу, яка доступна на сайті shop.unilab.com.ua.

5. Результати Досліджень Пацієнт може отримати наступним чином:

  • Особисто у Відділенні, в якому проводилося Дослідження, після отримання інформації, що такі результати вже є.
  • В електронній формі - завантаження результатів on-line після входу в Обліковий запис і завантаження результатів Дослідження.

6. Якщо результати Дослідження не можуть бути отримані в електронному вигляді, персонал установи  інформуватиме про це Пацієнта. Інформацію про відсутність можливості отримання результатів в електронній формі, також можна знайти в описі Дослідження.

7. Для отримання результатів Досліджень у Відділенні Пацієнт повинен пред’явити індивідуальний номер замовлення або документ, що посвідчує особу. У випадку отримання результатів Досліджень Пацієнта, що не досяг повноліття, його законним представником, останній повинен пред’явити індивідуальний номер замовлення, Свідоцтво про народження Пацієнта та пред’явити документ, що посвідчує особу даного представника.

8. Медичні послуги вважаються наданими в повному обсязі в момент отримання результатів Досліджень Пацієнтом або його законним представником особисто або в електронній формі, а в разі неотримання результатів протягом ( 5-ти календарних днів) – з моменту виконання Дослідження.

 

 

§ 11

Припинення договору

1.Пацієнт має право розірвати Договір без пояснення причин до моменту забору біологічного матеріалу, але в будь-якому разі не пізніше, ніж протягом 14 днів з моменту отримання індивідуального номера Замовлення. З цією метою він повинен надіслати відповідну заяву, використовуючи формуляр для припинення дії Договору, який доступний на сайті shop.unilab.com.ua.

2. Unilab гарантує повернення сплаченої суми протягом 14 днів, банківським переказом на рахунок, зазначений Пацієнтом у заяві про припинення дії договору.

3. Видалення індивідуального профілю Пацієнта на веб-сайті відбувається протягом 30 днів з моменту надсилання електронною поштою на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. повідомлення з проханням видалити Обліковий запис.

 

 

§ 12

Скарги

1. Скарги можуть подаватися наступним чином:

• Електронною поштою на електронну адресу .

• Поштою на адресу: 79056, м.Львів, вул. Польова, 55.

2.  Правильно подана скарга повинна містити:

a)   Дані, що дозволяють ідентифікувати Пацієнта: логін, ім'я та прізвище Пацієнта, адресу електронної пошти, поштову адресу (для скарг поданих поштою).

b)  Опис проблеми, що є підставою для подання скарги, а також (у випадку фактичного надання медичної послуги) адресу Відділення, де Пацієнт зіткнувся з проблемою.

c)  Зазначення можливих вимог Пацієнта.

d)  Зазначення дати настання події.

e)  Номер банківського рахунку - у випадку запиту на відшкодування.

3. Скарги розглядаються протягом 14 робочих днів. Про результат розгляду скарги Пацієнта інформують поштою / електронною поштою / по телефону.

 

 

§ 13

Заключні положення

1. У питаннях, які не регулюються даним Договором, застосовуються положення закону. Unilab  здійснює свою діяльність, керуючись Цивільним кодексом України, Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р., Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р., Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р., Законом України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р. та іншими нормативно-правовими актами, що розповсюджуються на діяльність медичних закладів.

2. Договір набирає чинності з моменту здійснення акцепту Оферти у порядку, визначеному цією Офертою, і діє до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, окрім положень щодо конфіденційності, які діють безстроково.

3. Забороняється використання Сервісу та Облікового запису іншим способом, ніж у межах дозволеного використання без попередньої письмової згоди Unilab .

4. Unilab  залишає за собою право змінювати цю Оферту. Про кожну зміну умов Оферти буде розміщене повідомлення в Сервісі та повідомлено Пацієнту. Якщо Пацієнт  не приймає зміст змін до Оферти, він має право припинити використання Сервісу.

5. Враховуючи те, що відносини Сторін регулюються Законом України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р., відсутність підписаного Сторонами примірника Договору на паперовому носії не є підставою вважати Договір неукладеним. Сторони Договору визнають юридичну силу документів, тексти яких отримані за допомогою засобів електронного зв’язку, нарівні з документами, виконаними в простій письмовій формі..